piątek, 8 czerwca 2012

Wystawa psów w Łowiczu 2012


26 maja w Łowiczu była wystawa psów rasowych z tej okazji razem z Kają zorganizowałyśmy pokazy agility, frisbee i sztuczek.
Organizacja wystawy nie należała do najlepszych, także było sporo komplikacji, jak na przykład problem z muzyką czy z miejscem. I tak niestety pokazy odbywały się obok ringów na słońcu, a akurat tego dnia było gorąco, na domiar złego pies mi się zestresował…
No, ale mimo wszystkich przeszkód występy zaliczę do udanych.
Najpierw było moje i Kati nieprzygotowane, spontaniczne frisbee, następnie Kaja z Sopelm pokazali sztuczki, a potem biegałyśmy agility. Ogólnie nie było najgorzej, ale wiem, że z lepszym przygotowaniem i lepszą organizacją byłoby lepiej. Pomimo tego dzień zapamiętam jako udany, w końcu Kati spisała się naprawdę dobrze, ładnie biegała za deklami i całkiem dobrze poradziła sobie z agi :)
Na zdjęcia z pokazów możecie liczyć jak dostanę je od Kai, a tymczasem jakieś jedno moje:


10 komentarzy:

  1. A ja wam zazdroszczę, że miałaś okazję do pokazania psu nowego miejsca, zachowania w tym miejscu i zapoznania z tyloma psami :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wystawa była świetnym miejscem do socjalizacji :)

      Usuń
  2. macie jakiś filmik :D ? chętnie obejrzę sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam mamy, ogólnie nie ma na co patrzeć, ale w jednym większym filmiku będą elementy frisbee z pokazów :)

      Usuń
    2. o to czekam :p ostatnio bardzo lubię oglądać różne filmiki ^^

      Usuń
  3. To rzeczywiście trochę szkoda, że nie miałyście sprzyjających warunków :/ Ale, będziecie w życiu miały jeszcze wiele okazji do pokazania się :D Czekam na zdjęcia z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jest szkoda i mam nadzieję, właśnie, że jeszcze kiedyś pokażemy na co nas stać :)

      Usuń
  4. Gratulujemy udanego występu! :-) Pozdrawiamy, u nas nowy post zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wam że mogłyście być na takiej wystawie i mogłyście brać udział w pokazach. Ja nigdy nie byłam na żadnych zawodach, pokazach, wystawach czy innych imprezach tego typu. Jednak za rok lub dwa zamierzam gdzieś pojechać.

    OdpowiedzUsuń