środa, 13 czerwca 2012

Dwa lata razem


10 czerwca to jest w niedzielę minęły dwa lata od kiedy Kati zamieszkała ze mną…
Pełne wielu niepowodzeń, wielu chwil zwątpienia, ale jednocześnie najlepsze w moim, a mam nadzieję, że i w Kati życiu dwa lata :)
Przez ten czas Kati bardzo się zmieniła, z lękliwego szczeniaka jakim była wyrosła na w miarę pewna siebie suczkę, dla której czasem jeszcze świat wydaje się naprawdę straszny, ale właśnie dlatego ma mnie, abym w takich chwilach udowadniała jej, że wcale tak nie jest.
Niedzielę z racji pogody spędziłyśmy normalnie, nic nie świętowałyśmy, ale jak tylko pogoda pozwoli odbijemy sobie to wszystko, a tymczasem zapraszam na filmik podsumowujący te dwa lata:



Zdjęcia z pokazów już mam, na bloga wrzucę niedługo :)

12 komentarzy:

  1. Cudowny pies. Zakochałam się w Twojej suni od pierwszego wejrzenia! Ma w sobie tak wiele pozytywnej energii i radości, że aż miło na nią popatrzeć. Jest taka bystra i inteligentna. Powodzenia w dalszej nauce i treningach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kati wymiata! Super jesteście :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska Kati ;-) Życzymy kolejnych lat razem spędzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały filmik, a z Kati to bystry psiak! Kocham ją :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie trafiłam na twój blog i bardzo mi się spodobał. Masz cudowną sunię. Jest taka energiczna i inteligentna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ooo tak ona jest bardzo energiczna :P

      Usuń
  6. Ja też dopiero trafiłam na twój blog. Jest super. Masz śliczną sunię.

    OdpowiedzUsuń
  7. hoho, jak ładnie :) Seya, catdog.fora.pl

    OdpowiedzUsuń