czwartek, 12 kwietnia 2012

Co nowego

Ostatnio obiecałam, że coś napisze, także…
Sporo się u nas dzieje dobrego. Jakoś pod koniec maja w Łowiczu będzie wystawa, więcej tutaj:

i w związku z tym razem z Kają postanowiłyśmy wziąć się za siebie i za zgodą organizatorów urządzamy pokazy :D
(gdyby ktoś chciał nam pomóc to proszę o kontakt)
Cieszę się, ale jednocześnie zastanawiam się czy Kat będzie chciała pracować w takich rozproszeniach. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle jak myślę.
Będziemy chyba tylko prezentować agility na naszych kilku skromnych przeszkodach.
A jak już o agility mowa to warto wspomnieć, że ostatnio mamy regularniejsze treningi, na hopkach ćwiczymy wysyłanie, outy i technikę skoku. I przede wszystkim muszę jakoś ją przyspieszyć, bo z tym ostatnio u nas kiepsko. Poza tym slalomujemy sobie, a dokładnie dążymy do linii prostej, póki co korytarz z tyczek ma coś koło 5 cm. A w czwartek odbył się pierwszy trening z tunelem. Powiem tak, tunel mimo, że lichy psy pokonują z wielką radością. Jest nad czym pracować, ale po pierwszym treningu mogę wywijać tunel we wszystkie strony. Także chyba jesteśmy na dobrej drodze!
Co do frisbee, mam mega nakręconego psa, ale tylko w domu… jakoś ciężko mi to przenieść gdzieś w teren, no cóż będziemy próbować :D
I nie wiem czy się chwaliłam, ale w sierpniu jedziemy na obóz GRAF ;)
Więcej o obozie tutaj:

I parę zdjęć agilitującej sucz od Kai:


18 komentarzy:

  1. mam nadzieję ,że będą jakieś fotki/filmiki z pokazu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że ktoś nas nagra/obfoci :D

      Usuń
  2. Świetny post i pies haha! Nie mogę doczekać się kolejnych notatek i oczywiście w tym filmików i fotek. Będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zazdroszczę Wam. :D
    Na który turnus jedziecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turnus IV, chyba się nie spotkamy, bo wy na VI :)

      Usuń
    2. Kurcze szkoda, ale mam nadzieję, że będzie jeszcze nie jedna okazja, żeby się spotkać. ;)

      Usuń
  4. Właśnie, który turnus obozu ? ;)
    Nono... pokazy fajna rzecz, ja chyba robię w szkole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IV :)

      No fajna, fajna, tylko nie wiem czy Kati skupi się na mnie, no ale przekonamy się :)

      Usuń
  5. Jakie nowości! ;-)Zazdrościmy obozu! ;P Zdjęcia świetne :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdraszczać tylko zapisujcie się na jakiś ;)

      Usuń
  6. Super że jedziecie na obóz. ;)
    Ostatnie zdjęcie jest genialne, widać że to co robicie sprawia jej przyjemność. :-d

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, jak widać ten uśmiechnięty pysk, to od razu samemu chce się śmiać:). Zauwarzyłam niedawno, że psi uśmiech, jest jednym z najbardziej zaraźliwych. Fajnie, że robicie pokaz, oczywiście czekamy na fotosy. Śliczne zdjęcia:).
    Pozdrawiamy!;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta Twoja sunia i fajnie sobie radzicie. już od dłuższego czasu zaglądam tu do Was :)
    No i oczywiście też liczę na jakiś filmik z pokazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne zdjęcia ;) Piesio cudownie się prezentuje. ;) Seya >>[Catdog.fora.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. No, fajny blog. Fajny psiak ;) mam tez agilitowca ;): www.frodo-skoki.pl
    (jak tamten link nie działa: fun-club-frodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja zaczynałam szkolić swoje psiaki to za chiny ludowe nie chciały wykonywać tego typu ćwiczeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już nauczyłam Sonie pokonywać mniej więcej slalom w linii prostej, ale jeszcze pracujemy nad wejściem w slalom i nie omijaniem tyczek. Muszę jeszcze trochę trenować z psinką frisbee bo czasem super biega i goni dysk, a czasem jej się nie chce.

    OdpowiedzUsuń