sobota, 13 sierpnia 2011

Witamy :D

Na wstępie wypadało by się przedstawić, a więc jestem Paula. Nie zbyt lubię o sobie pisać, ale trochę więcej informacji na mój temat znajdziecie w zakładce „O mnie”.
Mam psa i królika, oba zwierzaki są płci żeńskiej i tworzą naprawdę zgrany duet.
Misia to ponad siedmioletnia króliczka, natomiast Kati to ponad roczna sunia, adoptowana ze schroniska w Łowiczu, bohaterka tego bloga. Zwariowana, sprytna, niesamowicie szybka, zadziwiająca, z milionem (dość dziwnych) pomysłów na sekundę, ale do tego bardzo kochana, mądra, wierna…
Uwielbia ganiać po wodzie, bawić się z psami, chodzić na długie spacery, biegać za piłką, przeciągać się szarpakiem czy rozszarpywać zabawki.
Od kilku miesięcy amatorsko ćwiczymy agility i frisbee. Oba te sporty traktujemy jak zabawę. Uczymy się również różnych komend. Jestem z niej bardzo dumna, bo lista tych umiejętności jest naprawdę długa. Ale wiem, że to na pewno nie koniec, można by powiedzieć, że to dopiero początek.
Staram się urozmaicać jej życie, a Kati oczywiście stara się jak może, żebym i ja się z nią nie nudziła. Jej pomysły są naprawdę zaskakujące. Zresztą sami się o tym zapewne przekonacie.
Także zapraszam wszystkich do czytania i komentowania. Ja natomiast postaram się regularnie pisać. Mam nadzieję, że was nie zanudzę :)


7 komentarzy:

  1. powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. ;** będę czytać.. czekam na kolejne posty.:) Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Olu :)
    Kolejny post może za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak późno..:( ale zdjęć więcej proszę. Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. i się doczekałam! Bardzo tutaj przyjemnie, znam już nieco Twoje zwierzaki, ale z przyjemnością poczytałam sobie o nich. ; ) Są urocze. Catdog.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola wcale nie późno ;) Będę starała się pisać raz w tygodniu :)

    Seya witamy i dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń